Για να δικάσει, μόνο και μόνο για να γίνη το χατήρι του Πατριάρχη μας! Έτσι διατάζει το μεγάλο Αφεντικό μας και εμείς υποτελικά, δουλικά θά ἐλεγα, σκύβουμε το κεφάλι και προσκυνάμε!
Τι να δικάσει τό Δευτεροβάθμιο Συνοδικό Δικαστήριο; Μια υπόθεση, την οποία το Πρωτοβάθμιο Συνοδικό Δικαστήριο έστειλε στο ....Αρχείο; Πως να συνέλθη το Δευτεροβάθμιο Δικαστήριο, αφού δεν υπάρχει πρωτόδικη καταδίκη;
Ο αδελφός μας πρ. Μητροπολίτης Αττικής κ. Παντελεήμων δικάσθηκε και από τα πολιτικά καί από τα εκκλησιαστικά Δικαστἠρια για το ίδιο αδίκημα, αυτό της υπεξαιρέσεως. Από τα εκκλησιαστικά Δικαστήρια κρίθηκε αθώος και η υπόθεση εστάλη στο Αρχείο!
Από τα πολιτικά Δικαστήρια κρίθηκε ένοχος και καταδικάσθηκε. Ακολούθησε η φυλάκιση. Κατ' εφαρμογήν του Νόμου συνήλθε το Πρωτοβάθμιο δι Αρχιερείς Συνοδικό Δικαστήριο, το οποίο ΟΧΙ ΩΣ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ αλλ' ως Δικαστικό Συμβούλιο επέβαλε εκκλησιαστική ποινή. Η επιβληθείσα ποινή ήταν το αναγκαίο αποτέλεσμα μιάς καταδίκης για ποινικό αδίκημα και της φυλακίσεως.
Είναι αυτονόητο, ότι ένας κληρικός οιουδήποτε βαθμού, εάν καταδικασθή για κάποιο ποινικό αδίκημα, εκπίπτει αυτομάτως του εκκλησιαστικού του βαθμού. Στην περίπτωση αυτή το εκκλησιαστικό Δικαστήριο ΔΕΝ ΔΙΚΑΖΕΙ αλλά ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΙ! Επιβεβαιώνει δηλ. την καταδίκη και ἐφαρμόζει το δίκαιο, τόσο το εκκλησιαστικό όσο και το κοσμικό! Το Εκκλησιατσικό Δικαστήριο στην προκειμένη περίπτωση ενεργεί ως Δικαστικό Συμβούλιο.
Αυτά τα απλά πράγματα δεν κατανόησε το Οικουμενικό Πατριαρχείο! Προκειμένου να μη παραθεωρηθή το δικαίωμα του "εκκλήτου" βυθίζει σε μια περιπέτεια μία Εκκλησία και ένα Λαό! Την Εκκλησία τῆς Ελλάδος, η οποία στηρίζει παντοιοτρόπως, ηθικά και υλικά, τό Πατριαρχείο καί τόν Ελληνικό Λαό, ο οποίος από το υστέρημα του όχι μόνο συντηρεί, διατρέφει και πλουτίζει το Οικουμενικό Πατριιαρχείο, αλλά και καλύπτει τα ἐξοδα για τα πολυδάπανα και πυκνά ταξίδια του Οικουμενικού μας Πατριάρχου κ. κ. Βαρθολομαίου!
Σήμερα λοιπόν θέλουμε να προσθέσουμε μια ακόμη νότα στα πεπραγμένα του Πατριάρχου μας. Ας μη σπεύσουν μερικοί να μας κατηγορήσουν, ότι αντιμαχόμεθα τον Πατριάρχη μας.
Αντιμαχόμεθα πράξεις του Πατριάρχου μας, οι οποίες αδικούν τήν Εκκλησία μας καί όχι τον Πατριάρχη μας. Δεν είναι δά και αλάθητος! Ο σεβ. Ερζεγοβίνης σε προηγούμενο σημείωμα εφώτισε το ζήτημα. Πράξεις λοιπόν του Πατριάρχου, οι οποίες θεριεύουν τον πατριαρχικό εγωϊσμό! Εμείς οφείλουμε να υπηρετούμε την αλήθεια καί μόνο την αλήθεια. Προηγείται δε ο σεβασμός στην αλήθεια και έπεται ο σεβασμός στα πρόσωπα. Αλλοιώς καταντάμε οσφυοκάμπτες και κόλακες!
Κόπτεται λοιπόν ο Παναγιώτατος Πατριάρχης μας για την εφαρμογή των ιερών κανόνων! Παράλληλα υποστηρίζει τήν αθέτηση η παραβίαση των Νόμων της Ελληνικής Πολιτείας. Εμείς σήμερα θέλουμε να καταγγείλουμε urbi et orbi, στήν πόλη και στον κόσμο, ότι ο Πατριάρχης μας ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΗΡΕΙ ΑΠΑΡΑΣΑΛΕΎΤΩΣ και ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΑΤΕΙ άνευ ενδοιασμού!
Ως πρός τούς Νόμους: Όπως είναι γνωστό, επικειμένης εκλογής νέου Πατριάρχου, ο Κατάλογος των υποψηφίων πρός εκλογήυποβάλλεται στον Νομάρχη Κωνσταντινουπόλεως, ο οποίος κατά βούληση διαγράφει όσα ονόματα υποψηφίων επιθυμεί! Άρα ο νυν Οικουμενικός Πατριάρχης εφάρμοσε τους Νόμους της Τουρκικής Δημοκρατίας, κρίθηκε δε αποδεκτός από την Τουρκία για να καταλάβη τον Πατριαρχικό Θρόνο! Γιατί άραγε εμείς πρέπει να παραβιάσουμε τους Νόμους της Ελληνικής Πολιτείας; Κατά την διαβεβαίωση άλλωστε, την οποία εμείς οι Αρχιερείς, δίνουμε ενώπιον του Προέδρου της Δημοκτρατίας, υποσχόμεθα, ότι θα τηρούμε τους Νόμους του Κράτους. Γιατί λοιπόν πρέπει να γίνουμε επίορκοι;
Ο Πατριάρχης λοιπόν τηρεί και εφαρμόζει τους Νόμους της Τουρκίας! Είναι ἀλλωστε Τούρκος πολίτης! Ας μη ξεχνάμε επίσης ότι υπηρέτησε στον τουρκικό στρατό ως Αξιωματικός, δηλ. ως νομιμόφρων Τούρκος πολίτης!
Ως πρός τους Ιερούς Κανόνες: Στην περίπτωση του μακαριστού και αειμνήστου Αρχιεπισκόπου Θυατείρων Μεθοδίου Φούγια καταππατήθηκαν ανερυθριάστως όλοι οι Ιεροί Κανόνες! Ο Μεγάλος εκείνος Ιεράρχης "εξωπετάχθηκε" από τό Θρόνο του "σαν την τρίχα από το ζυμάρι!", χωρίς να απαγγελθή κατηγορία, χωρίς δίκη, δηλ. χωρίς Πρωτοβάθμιο και Δευτετροβάθμιο Εκκλησιαστικό Δικαστήριο, χωρίς Απολογία, χωρίς ἀσκηση του "εκκλήτου"! Τον κατεδίκασαν σε έκπτωση από τόν Θρόνο του στο Λονδίνο με ένα απλό τηλεφώνημα! Τα γεγονότα λεπτομερέστερα έχουν ως εξής:
Στις 16 Απριλίου 1988, ημέρα Σάββατο της Διακαινισίμου, η Ιερά Σύνοδος του Οικουμενικού Πατριαρχείου αποφάσισε την έκπτωση από τον θρόνο των Θυατείρων (δηλ. του Λονδίνου) του Αρχιεπισκόπου Μεθοδίου, χωρίς κατηγορητήριο κατ’ αυτού και χωρίς κλήση του σε απολογία, κατά παράβαση των Ιερών Κανόνων.
Στην περίπτωση αυτή του Μεθοδίου δεν ελήφθησαν υπόψη:
Η κατηγορηματική επιταγή της Δ΄ Οικουμενικής Συνόδου, ότι«απόντα ουδείς κατακρίνει» (Mansi, τ. 7, σ. 12).
Ο 87ος Κανόνας της εν Καρθαγένη Συνόδου, ο οποίος ορίζει: t;strong>«την γάρ επισκοπήν απ’ αυτού αφαιρεθήναι πρό της εκβάσεως του κατ’ αυτού πράγματος ουδείς χριστιανώ δύναται δοκείν». Και το σχετικό σχόλιο στον Κανόνα αυτό των Ζωναρά και Βαλσαμώνος: «κάν υπό κατηγορίαν γένηταί τις ή και υπό αφορισμού, εως ού λυθή το κατ’ αυτού δικαστήριον επίσκοπός εστι και της επισκοπής ουκ εξωσθήναι» (Σύνταγμα Ράλλη – Ποτλή, τ. Γ΄, σ. 51, Βκ και 1ο Καν. της Ζ΄ Οικ. Συνόδου). Ο δέ 2ος Κανόνας της Πενθέκτης Συνόδου ορίζει, ότι οι Ιεροί Κανόνες πρέπει να τηρούνται «ακράδαντοι και ασάλευτοι»· απαγορεύει δε ρητώς το «παραχαράττειν… αθετείν… καινοτομείν… -και – ανατρέπειν» αυτούς (Πρβλ. και Γ. Βαλέτα, Φωτίου Επιστολαί, σ. 163).
Αντίθετα, τό Οικουμενικό Πατριαρχείο αγνόησε τα υπό των ανωτέρω Ιερών Κανόνων οριζόμενα στην απόφαση, την οποία έλαβε κατά του Αρχιεπισκόπου Θυατείρων Μεθοδίου. Ακόμη, κατά τον Καθηγητή αείμνηστο Κων. Μουρατίδη, «εστέρησε αυτόν του δικαιώματος της υπό των Ιερών Κανόνων παρεχομένης εις κάθε επίσκοπον δικονομικής προστασίας». Και ου μόνον τούτο, αλλά καθημερινώς το ίδιο διοχέτευε στον Ελληνικό Τύπο ανυπόστατες κατηγορίες κατά του αδικηθέντος Μεθοδίου, τις οποίες ουδέποτε, πριν από την απόφασή του, απήγγειλε ή κάλεσε αυτόν σε απολογία, προκειμένου να αιτιολογήσει την άδικη και κανονικά άκυρη απόφασή του.
Σήμερα ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος συνιστά στην Εκκλησία της Ελλάδος να ευλαβείται και να τηρεί τους Ιερούς Κανόνες, με αφορμή την περίπτωση του τ. Μητροπολίτη Αττικής κ. Παντελεήμονα, ότι το ίδιο το Φανάρι «μετ’ ευλαβείας τηρεί τους Ιερούς Κανόνας». Ο ισχυρισμός του αυτός είναι πάντη έωλος και κατάφωρα ανειλικρινής σε συσχετισμό με την περίπτωση, χωρίς δίκη, χωρίς κατηγορητήριο και χωρίς απολογία, εκπτώσεως του Αρχιεπισκόπου Θυατείρων Μεθοδίου από τον θρόνο του, αλλά και με την, εκ των υστέρων, ομολογία του μακαριστού Οικουμενικού Πατριάρχου Δημητρίου προς τον αδικηθέντα Μεθόδιο, ότι όντως αδικήθηκε.
Το μόνο πού έχουμε, με την σειρά μας, να συστήσουμε με ευλάβεια στην Παναγιότητά του, τον Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο, είναι: Να αφήσει ήσυχη την Εκκλησία της Ελλάδος. Είναι μια ελεύθερη, αυτόνομη καί αυτοδιοίκητη τοπική Εκκλησία. Ο Οικουμενικός Πατριάρχης είναι Πατριάρχης της Ορθοδόξου Εκκλησίας και όχι Αρχιεπίσκοπος Αθηνών.
Είμεθα ογδόντα τόσοι Αρχιερείς με αγάπη προς την Εκκλησία, με αίσθημα ευθύνης, με πόνο για τα καθημερινά προβλήματα του Λαού μας και του Ποιμνίου μας. Δεν μπορεί ο Ένας να είναι σοφώτερος από τους ογδόντα! Και μη μου είπετε, ὀτι στο Οικουμενικό Πατριαρχείο λειτουργεί το Συνοδικό Σύστημα! Εκεἰ ο Πατριάρχης είναι υπεράνω όλων!
Αυθέντης και Δεσπότης! Αλλά για τη δικαιοδοσία του μόνο! Όχι και για την Εκκλησία της Ελλάδος. Το βιώσαμε, όταν ὀλοι οι Ιεράρχες του Οικουμενικοῦ Θρόνου συγκεντρώθησαν στην Κωσνταντινούπολη για να λάβουν μέρος στη μακάβρια εκείνη Τελετή επιβολής του επιτιμίου της "ακοινωνησίας" στον μακαριστό Χριστόδουλο.
Ούτε ένας ΔΕΝ ΕΦΕΡΕ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ! Ούτε ένας!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου