.

.

Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010

Η μεταστροφή ενός Πεντηκοστιανού τής ΕΑΕΠ στην Εκκλησία τού Χριστού



Μαρτυρία μεταστροφής

Τα τελευταία χρόνια το κίνημα μεταστροφής Ελλήνων Πεντηκοστιανών στην Ορθόδοξη Εκκλησία τού Χριστού δυναμώνει. Και αυτή είναι μία ενδεικτική αφήγηση, για το πώς η πληροφόρηση μέσω Ίντερνετ βοήθησε τον αδελφό μας να αντιληφθεί την απάτη.


Αφήγηση τού Στέλιου


Πριν την γνωριμία με την εκκλησία της Πεντηκοστής. (Μέσα 1998 - Αρχές 2000)
Πάντα με ενδιέφεραν τα πράγματα του Θεού. Στο σχολείο παρακολουθούσα με πολύ ενδιαφέρον το μάθημα των θρησκευτικών. Αργότερα, στο γυμνάσιο, ο θεολόγος είχε παραγγείλει για όλους τους μαθητές Καινές Διαθήκες. Έτσι έπεσε στα χέρια μου η Καινή Διαθήκη για πρώτη φορά. Ωστόσο δεν εκκλησιαζόμουν. Πήγαινα στην εκκλησία μόνο όταν μας πήγαιναν με το σχολείο, ή όταν ήταν Πάσχα. Καμία επαφή ουσιαστικά.
Το καλοκαίρι του 1998, έπιασα τον ραδιοφωνικό σταθμό ‘’Χριστιανισμός 93.9’’. Τον πρώτο καιρό νόμιζα ότι ήταν κάποιος σταθμός της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Δεν είχα καταλάβει ότι επρόκειτο για Πεντηκοστιανούς. Απλά άκουγα τις ομιλίες που έλεγαν από την Αγία Γραφή. Τον σταθμό τους τον παρακολουθούσα αρχικά μόνο κάθε πρωί. Δεν είχα παρακολουθήσει την κυριακάτικη λειτουργία τους. Έτσι καθώς περνούσε ο καιρός, δεχόμουν τις διδασκαλίες τους, και μη γνωρίζοντας την διδασκαλία της Ορθόδοξης Εκκλησίας, δεν είχα κάποιο μέτρο σύγκρισης. Δυστυχώς όταν κατάλαβα ότι δεν ήταν Ορθόδοξοι, ήταν πλέον αργά. Ήδη δεχόμουν αυτά που έλεγαν.


Άρχισα να παρακολουθώ και άλλες εκπομπές στο σταθμό αυτό. Διδάχτηκα ότι το νηπιοβάπτισμα δεν είναι αποστολική παράδοση, ότι η Εκκλησία του Χριστού αποστάτησε τον 4ο αιώνα, ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία πιστεύει λάθος, ότι ακολουθεί ανθρώπινες παραδόσεις. Όλα αυτά βέβαια δεν ισχύουν και τα διαπίστωσα ακόμα όντας στον Προτεσταντισμό, όπως θα αναφέρω παρακάτω.


Τα οποία και τους τα γυρίζω μπούμεραγκ με στοιχεία πλέον.
Διδάχτηκα ότι έπρεπε να αναγεννηθώ, έπρεπε να ζητήσω από τον Κύριο το βάπτισμα του Αγίου Πνεύματος, και ότι έπρεπε να βαπτιστώ στο νερό. Στην συνάθροισή τους δεν πήγα αμέσως. Μεσολάβησε διάστημα 1,5 χρόνου. Ως τότε όμως είχα μάθει την διδασκαλία τους και την αποδεχόμουν. Μέσα σε αυτόν τον 1,5 χρόνο βασανιζόμουν γιατί άκουγα από τον ραδιοφωνικό σταθμό τους ότι αν δεν βαπτιστεί κάποιος θα χαθεί αιώνια. Και δεν θα λάβει μέρος και στην αρπαγή της εκκλησίας. Αρχές του 2000 άκουσα μια βραδινή εκπομπή με θέμα ‘’Το βάπτισμα στο νερό’’.



Σε αυτήν μιλούσαν για το βάπτισμα στο νερό μέσα από την Καινή Διαθήκη και έφεραν και αποσπάσματα πατέρων της εκκλησίας που έλεγαν για το βάπτισμα. Όμως προσέξτε την πονηρία τους. Δεν έφεραν κανένα απόσπασμα που να απαγορεύει τον νηπιοβαπτισμό. Τόνιζαν ιδιαίτερα αυτό που λέει ο Κύριος στο ευαγγέλιο του Μάρκου ‘‘ο πιστεύσας και βαπτισθείς σωθήσεται ο δε απιστήσας κατακριθήσεται’’, χωρίς να αναφέρουν το ίδιο συχνά την ίδια εντολή στον Ματθαίο (28/κη: 19), που λέει το αντίθετο και που φυσικά σημαίνει ότι η σειρά δεν παίζει ρόλο. Άλλωστε, όπως έψαξα και έμαθα αργότερα, εξ αρχής βάπτιζαν και τα νήπια. Λογικό είναι οι χριστιανοί αρχικά να βαπτίζονταν μεγάλοι, εφόσον ο χριστιανισμός ήταν στην αρχή. Έτσι όλα αυτά που φέρνουν ως επιχειρήματα για το βάπτισμα ενηλίκων είναι μεν σωστά, αλλά δεν αναιρούν το νηπιοβαπτισμό. Πουθενά δεν έφεραν κάτι που να λέει ρητά ότι βάπτισμα νηπίων είναι παράβαση. Ακόμα απέκρυψαν όλα τα πατερικά χωρία που μιλάνε καθαρά για νηπιοβάπτισμα.


Πήρα λοιπόν την απόφαση να ψάξω για την εκκλησία της Πεντηκοστής στην περιοχή μου, όπου και πήγα με την αδερφή μου και την μητέρα μου. Οι γονείς μου αρχικά ήταν επιφυλακτικοί, αλλά αργότερα αποδέχτηκαν το γεγονός ότι πήγαμε σε άλλη ‘’εκκλησία’’, χωρίς οι ίδιοι να ενταχθούν πότε εκεί.

Ο πρώτος χρόνος στην ΕΑΕΠ (2000)
Την πρώτη φορά που πήγαμε στην ΕΑΕΠ, πριν την λειτουργία τους, μας μίλησε ο ‘’ποιμένας’’ και μας ρώτησε ποιος μας μίλησε και ήρθαμε και αν γνωρίζουμε τα βασικά. Επειδή η συνάντηση είχε κανονιστεί κάποιες μέρες πριν, ήταν έτοιμος να μας πλασάρει το ψέμα περί αποστασίας της εκκλησίας. Αυτό είναι πολύ βασικό κομμάτι το οποίο και υπερασπίζονται με ζήλο καθώς είναι εισαγωγικό στις υπόλοιπες πλάνες που διδάσκουν. Γιατί είναι ανάγκη να δικαιολογήσουν την ύπαρξη τους. Γιατί αν η εκκλησία δεν αποστάτησε, γιατί να υπάρχουν; Βέβαια με όλα αυτά που λένε ακυρώνουν τον λόγο του Κύριου που είπε ότι θα είναι όλες τις μέρες μέχρι την συντέλεια μαζί με την εκκλησία του (Ματθαίος 28/κη: 20), από το 33 μ Χ μέχρι να ξαναέρθει. Και θυμάμαι που έφερε κάτι χαρτιά με διάφορες ημερομηνίες περί των διωγμών που δήθεν έκανε η Εκκλησία. Χωρίς πηγές. Και τώρα που το σκέπτομαι, δεν αποκλείεται να ήταν τα επιχειρήματα του Δαυλού που χρησιμοποιούν οι νεοπαγανιστές στα φόρουμ. Για τα οποία υπάρχουν απαντήσεις με πηγές.


Την επόμενη φορά που πήγαμε, βαπτίστηκα στο νερό. Και πήγαινα στην συνάθροιση και είχα ζήλο να μπω σε πιο βαθιά νερά. Έτσι, αγόρασα κασέτες με μαθήματα, διάβαζα και μόνος μου την Αγία Γραφή, την σημείωνα και τους ρωτούσα ό,τι απορία είχα. Μέσα στον χρόνο, μου είπαν ότι έπρεπε να λάβω και το Άγιο Πνεύμα. Άρχισαν λοιπόν οι προσευχές. 2-3 ώρες στην προσευχή. Προσευχόμουν και μόνος αλλά και στην συνάθροιση. Τίποτα δεν γινόταν. Μου έλεγαν ότι εγώ εμποδίζω τον Κύριο και ότι έπρεπε να αφήσω τον εαυτό μου ελεύθερο. Με τους ύμνους και το περιβάλλον γενικά, αλλά και τον ζήλο, εύκολα φορτίζεται το συναίσθημα του ανθρώπου. Αυτό όμως δεν είναι μία γνήσια κατά Θεόν εμπειρία, αλλά προϊόν αυθυποβολής.
Έτσι σε περίπου 10 μήνες ‘’γλωσσολάλησα’’ και εγώ.


Έχοντας πάνω από το κεφάλι μου τον υπεύθυνο της συνάθροισης να φωνάζει στην προσευχή, να μιλάει ‘’γλώσσες’’, ένιωσα πίεση μεγάλη. Αν υπολογίσει κανείς και το όλο κλίμα. Στην αρχή έλεγα κάτι ακαταλαβίστικες συλλαβές. Μου έλεγαν ότι συν τον χρόνο, αυτά θα γίνουν λέξεις και οι λέξεις προτάσεις. Ακούγοντας τους άλλους να ‘’γλωσσολαλούν’’, εύκολα παρασύρεται κάποιος. Έτσι παρασύρθηκα και εγώ. Να σας πω βέβαια ότι ποτέ μου δεν άκουσα ανάμεσά τους κάποια γνωστή γλώσσα. Κάτι που να μπορώ να συγκρίνω αν όντως υπάρχει. Μία φορά μόνο άκουσα κάτι σαν Ρώσικα αλλά δεν ήταν καθαρά. Αυτοί όμως λένε ότι οι ‘’γλώσσες’’ είναι καθαρές.


Τότε ήμουν 18 ετών και έδωσα εξετάσεις στην Γ΄ Λυκείου και πέρασα σε σχολή διοίκησης και οικονομίας στο τμήμα των τουριστικών επιχειρήσεων στο Ηράκλειο της Κρήτης...

Ακολουθώντας την ΕΑΕΠ Ηρακλείου (2001-2004)
Έτσι πέρασα σε μεγαλύτερη πόλη και σε μεγαλύτερη (σχετικά) "εκκλησία", (μιας και είμαι από επαρχία).
Γνώρισα περισσότερους ‘’αδελφούς’’ και μαθήτευσα ακόμα περισσότερο. Μέχρι και το 2004, είναι η εποχή όπου δεν σήκωνα μύγα στο σπαθί μου, που λένε. Για μένα η ΕΑΕΠ ήταν η αληθινή εκκλησία και όλες οι άλλες ανήκαν στην Βαβυλώνα. Εκείνες τις χρονιές έπεσαν στα χέρια μου κασέτες με κηρύγματα που στρέφονταν κατά της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Μου είχαν διδάξει ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία εμπορεύεται ψυχές ανθρώπων, ότι οι παπάδες υπηρετούν το ψεύδος και ένα σωρό άλλα χωρίς όμως αποδείξεις. Μιλούσαν για αγάπη και ενότητα, όμως έβλεπα ανάμεσά τους έχθρες και υπερηφάνεια Πράγματα που τα κατάλαβα αργότερα.
Ο καιρός περνούσε σπουδάζοντας στο Ηράκλειο και εκκλησιαζόμενος στην πεντηκοστή.
Παρακολουθώντας τα κηρύγματα, το μάθημα, αλλά και τις συμμελέτες, άκουσα πολλές προφητείες που ποτέ δεν εκπληρώθηκαν. Πράγματα μεγάλα. Όλα όμως γενικά. Αποφεύγουν συστηματικά τις συγκεκριμένες προφητείες. Μάλιστα όταν είπαν συγκεκριμένη, έπεσαν έξω. Αυτά βέβαια μετά τα σκέφτηκα.

Τα πρώτα σπέρματα αμφιβολίας ως προς την διδασκαλία. (2004-2007)
Στο site του ’’Χριστιανισμού’’ υπήρχε ένα φόρουμ. Σε αυτό το φόρουμ, λοιπόν, κάποια μέρα μπήκαν δύο άνθρωποι με τα ονόματα ‘’Nikrom’’ και ‘’Αλέξανδρος’’. Και άρχισαν να θέτουν ερωτήματα θεμελιακά για την Αγία Γραφή. Πράγματα που για εμάς ήταν δεδομένα αλλά που δεν μπορούσαμε να τα στηρίξουμε στην Αγία Γραφή. Μάλιστα συμμετείχα και εγώ με το όνομά μου (Στέλιος). Είδα ότι κάποιοι ‘’αδελφοί’’ επιχείρησαν να απαντήσουν, αλλά οι απαντήσεις τους ήταν άσχετες με αυτό που ρωτούσαν οι δύο αδελφοί από την ΟΟΔΕ. Έτσι επιχείρησα να απαντήσω ο ίδιος. (Για να μην μπερδευτούμε, δεν ήμουν εγώ με το όνομα ‘’Assos’’ ή ‘’ Αποστολική Πίστη’’).


Είδα ότι ο χρήστης με το όνομα Nikrom απάντησε μέσα από την Αγία Γραφή. Και είδα ότι απάντησε πολύ σωστά.


Αλλά τα 10 ερωτήματα που με μια γρήγορη ματιά φάνταζαν εύκολα, εν τούτοις οι απαντήσεις τους δεν υπήρχαν στην Αγία Γραφή. Εγώ ως τότε νόμιζα ότι ήμουν στην αλήθεια. Αλλά γιατί δεν μπορούσα να απαντήσω; Έλεγα ότι υπάρχει απάντηση, απλά εγώ δεν την ξέρω. Έλεγα ότι είχα το Άγιο Πνεύμα, άρα είμαι στην αλήθεια.
Έκανα και άλλο λάθος στην συνέχεια. Για να δω τι πιστεύει η Ορθόδοξη Εκκλησία, αντί να ψάξω σε Ορθόδοξες πηγές (όπως είναι το λογικό) έψαξα σε Πεντηκοστιανές. Να μου πουν δηλαδή οι Πεντηκοστιανοί για το τι πιστεύουν οι Ορθόδοξοι. Έτσι διάβασα το βιβλίο του Κρίσιλα για τις παραδόσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Έτσι, καθησύχασα λίγο την συνείδηση μου (αν και μετά ψάχνοντας, διαπίστωσα ότι αυτά που λέει και αυτός είναι ψέματα). Γιατί ήθελα να είμαι σίγουρος για την πίστη μου ότι είναι σωστή. Ήθελα να ξέρω ότι ακολουθούσα σωστά την οδόν του Κυρίου.
Παρόλα αυτά, δεν είχα απαντήσεις για τα 10 ερωτήματα για την Αγία Γραφή. Όσο και να έψαχνα, δεν έβρισκα λύσεις. Δεν τολμούσα να ρωτήσω τους ‘’πρεσβυτέρους’’ γιατί για αυτούς όλα ήταν δεδομένα αλλά χωρίς Αγιογραφική τεκμηρίωση. Έτσι μπήκα στην ιστοσελίδα τής ΟΟΔΕ για να δω επιτέλους την Ορθόδοξη Εκκλησία, τι λέει για όλα αυτά. Εκτός από τα 10 ερωτήματα, είδα και άλλα! Είδα για τις ψεύτικες προφητείες που είχαν γράψει παλαιότερα και που δεν ήξερα, είδα στοιχεία από την Αγία Γραφή και τους Πατέρες της Εκκλησίας, είδα πράγματα που δεν είχα ξαναδεί. Άρχισα να σκέπτομαι ότι κάτι δεν πάει καλά με την ΕΑΕΠ. Νόμιζα ότι είχα όλα τα δεδομένα. Ξαφνικά είδα πράγματα που αγνοούσα. Γιατί απάτη και συγκάλυψη; Οι ίδιοι με δίδαξαν ότι ‘’καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται’’. Αλλά γιατί μου απέκρυψαν τόσα πράγματα;
Παρόλα αυτά, συνέχιζα να πηγαίνω στην ΕΑΕΠ Ηρακλείου, μέχρι που τέλειωσα με τις σπουδές μου, και ήρθε η ώρα να πάω στρατό.

Στον στρατό. (2007-2008)
Παρουσιάστηκα στο κέντρο στην Κόρινθο, μετά πήγα στην Σπάρτη για την ειδικότητα, και μετά στην Λήμνο για την παραμεθόριο. Σε όλο αυτό το διάστημα, από την εκκλησία του Ηρακλείου με πήραν τηλέφωνο μόνο 3 φορές. Πού είναι η αγάπη; Ενώ εγώ τους βοηθούσα, διάβαζα τα παιδιά τους, καθάριζα την αίθουσά τους όταν δεν μπορούσε ο διάκονος, όταν είχα την ανάγκη τους μου γύρισαν την πλάτη. Όμως οι λόγοι που έφυγα ήταν δογματικοί καθαρά. Παράλληλα, είχα τηλεφωνική επαφή με ένα φίλο μου ο οποίος έφυγε από εκεί. Μου έλεγε όλα τα νέα. Ότι τσακώνονται για πρωτοκαθεδρίες κ.τ.λ. που έχω αναφέρει και στην ιστοσελίδα egolpio. Άρχισε να γκρεμίζεται μέσα μου η εξωτερική ευσεβιστική εικόνα που είχα για αυτούς.

2009. Η μεταστροφή μου
Μετά τον στρατό, γύρισα στο σπίτι μου και συνέχισα να πηγαίνω στην ΕΑΕΠ της περιοχής μου. Παράλληλα όμως έψαχνα. Ξαναμπήκα στην ΟΟΔΕ και είδα την αλληλογραφία με τον Σπορέα.


Διάβασα πολύ προσεκτικά και τις δύο πλευρές και ως Προτεστάντης απογοητεύτηκα από τις απαντήσεις του Σπορέα. Κατάλαβα πλέον ποιος είναι στην αλήθεια και ποιος όχι. Βρήκα απαντήσεις σε όλα. Όντως, η ΕΑΠ δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα από τα χιλιάδες κεφάλια της Λερναίας Ύδρας που λέγεται ‘’Προτεσταντισμός’’.
Απογοητεύτηκα για την εξαπάτηση. Πάλευα μέσα μου πολύ καιρό. Τώρα πλέον έχω απαντήσεις σε όλα όσα λένε. Γνωρίζω πολύ καλά την διδασκαλία τους, και εδάφια που σχεδόν ποτέ δεν σχολιάζουν.
Είδα και άλλα. Πώς πετάνε 10 βιβλία από την Αγία Γραφή (χωρίς ποτέ να μου δώσουν εξήγηση). Μάλιστα αργότερα έμαθα ότι η σύνοδος που παραδέχονται (της Καρχηδόνας) τα έχει αυτά τα βιβλία.
Αγόρασα βιβλία με πατερικά κείμενα και διαπίστωσα ότι πάντα η Εκκλησία πίστευε Ορθόδοξα.

Προκλήσεις από πρώην Πεντηκοστιανό προς τους απανταχού Προτεστάντες
Έχω θέσει στην ιστοσελίδα ‘’egolpio’’ μια πρόκληση για όλους αυτούς που λένε κατά την Ορθοδοξίας….
http://egolpio.wordpress.com/2009/12/13/demons-2/


Τρεις είναι οι βασικές τους θεωρίες στις οποίες στηρίζονται:α) ότι η Εκκλησία αποστάτησε τον 4ο - 5ο αιώνα


β) την θεωρία της αρπαγής της εκκλησίας ΠΡΙΝ τον Αντίχριστο


γ) την γλωσσολαλιά ως απόδειξη της βάπτισης με το Άγιο Πνεύμα.
Επειδή για όλα αυτά υπάρχουν ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΕΣ απαντήσεις, τους καλώ να συζητήσουμε πάνω σε αυτά:
Α) Να αποδείξουν Αγιογραφικά αλλά και από την ιστορία τον ισχυρισμό τους για αποστασία της Εκκλησίας που ίδρυσε ο Χριστός.
Β) Να αποδείξουν από την Αγία Γραφή ότι η αρπαγή της εκκλησίας θα γίνει ΠΡΙΝ τον Αντίχριστο, αλλά και να το στηρίξουν και στην μαρτυρία της πρώτης Εκκλησίας που λένε ότι ακολουθούν.
Γ) Να αποδείξουν από την Αγία Γραφή και την ιστορία ότι το φαινόμενο της γλωσσολαλιάς (όπως την αντιλαμβάνονται αυτοί), εμφανιζόταν κατά κανόνα στην Εκκλησία, ΚΑΙ ότι συνεχίστηκε και μετά τους πρώτους αιώνες.
Ας μας τεκμηριώσουν Αγιογραφικά και Ιστορικά τα παραπάνω. Παρακαλώ να μας παρουσιάσουν ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ.
Συν, να απαντήσουν στα 10 ερωτήματα.
Αν δεν τους αρέσει η Ορθοδοξία, να το λένε καθαρά. Όχι να λένε ότι αποστάτησε και να εξαπατούν ανθρώπους που αγαπάνε τον Θεό. Εύχομαι ο κάθε ειλικρινής Προτεστάντης, να επιχειρήσει να απαντήσει στα παραπάνω. Όχι για μας, αλλά για τον εαυτό του. Γιατί τότε θα διαπιστώσει σε τι πλάνη βρίσκεται. Και είναι κρίμα γιατί λυπάται και ο Θεός.

Στέλιος



http://www.oodegr.com/oode/pentikostianoi/empeiries/stelios_1.htm


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ακούστε ΡΑΔΙΟ ΦΛΟΓΑ ( κάντε κλίκ στην εικόνα)

Ακούστε  ΡΑΔΙΟ ΦΛΟΓΑ ( κάντε  κλίκ στην εικόνα)
(δοκιμαστική περίοδος )