Ενώ ο οικουμενικός πατριάρχης προσπαθεί να φέρει στη Σύνοδο, έστω και στο κλείσιμο, τους απόντες, η γραμματεία του, και μάλιστα ο Ουκρανός επικεφαλής Ιώβ, τα... θαλασσώνει!Διότι, κατ' αυτόν, και μόνο το ότι είχε την καλή διάθεση το Αντιοχειανό πατριαρχείο να συμμετέχει στις προετοιμασίες φτάνει για να θεωρηθεί ότι έχει αποδεχθεί τη Σύνοδο...! Το ότι ζητούσε τροποποιήσεις πριν την "Αγία και Μεγάλη Σύνοδο" και δεν υπέγραψε, δεν λαμβάνεται υπ' όψιν...!
Κυριακή 26 Ιουνίου 2016
ΠΑΡΑΣΥΝΟΔΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
- 1. Σύμπτωση ή κακό σημάδι;
Ο
αρχιεπίσκοπος Κύπρου μιλάει στη Σύνοδο της Κρήτης υπερασπιζόμενος τον
Οικουμενισμό, βγάζοντας φωτιά κατά των παραδοσιακών Ορθοδόξων... και δυστυχώς τότε και η Κύπρος καίγεται...
«Οι φονταμενταλιστικές ομάδες, οι φανατικοί, ανάμεσα στους οποίους βρίσκονται και θεολόγοι και ιεράρχες, και οι οποίοι δρουν λίγο – πολύ παντού στον ορθόδοξο κόσμο σήμερα,συνιστούν
έναν εξίσου σοβαρό λόγο, όχι μόνο για τη χρονική καθυστέρηση της
σύγκλησης, αλλά και για τον επαπειληθέντα κίνδυνο ματαίωσης της Αγίας
και Μεγάλης Συνόδου. Η αντίθεση των ομάδων αυτών σε κάθε ιδέα προσέγγισης των άλλων Χριστιανών έμμεσα
επηρέασε και τις τοπικές μας Συνόδους, που επιχείρησαν και επιχειρούν
ακατάσχετες τροπολογίες στα κείμενα και στους όρους των εγγράφων που
ετοιμάστηκαν από τις Προσυνοδικές Διασκέψεις. Δεν έχουμε
αυταπάτες. Για τις ομάδες αυτές, εμείς όλοι βρισκόμαστε μέσα στην αίρεση
και στην αποστασία. Ούτε άγνωστες, ούτε και πρωτόγνωρες στην Εκκλησία
είναι αυτές οι καταστάσεις. Ο αγρός της Εκκλησίας παράγει και ζιζάνια που έσπειρε ο εχθρός. Η Εκκλησία θα ζει έτσι, μέχρι τη συντέλεια των αιώνων». (όλο το κείμενο)
Δεν
μπορεί ο οιοσδήποτε να τοποθετεί μαζί με τα ζιζάνια τους αγίους της
Εκκλησίας, που ήταν όλοι αντιοικουμενιστές με πιο πρόσφατους τον άγιο
Παΐσιο και άγιο Ιουστίνο Πόποβιτς, χωρίς να έχει σοβαρό πνευματικό
πρόβλημα... Αυτό το πρόβλημα πρέπει να εξετασθεί, γιατί τείνει να λάβει ανίατο και επιδημικό χαρακτήρα. Δεν πρέπει να επικεντρωθούμε όμως σε μεμονωμένα πρόσωπα, αλλά στο γενικότερο φαινόμενο.
Οι Χριστιανοί θα ενωθούν στη βάση, γιατί κάθε ένωση στην κορυφή που
υποβαθμίζει τα δόγματα της Αληθείας είναι αποκοπή από τον Χριστό. Ήδη η
σύγκλιση παρατηρείται κοινωνικά μέσω του διαδικτύου, ενώ στο τέλος οι
διωγμοί και τα μαρτύρια θα τους ενώσουν όλους με το σωστό τρόπο, μεταξύ
τους και με τον Χριστό. Για το λόγο αυτό οι παραδοσιακοί, και όχι
φανατικοί Ορθόδοξοι, δεν είμαστε αντίθετοι σε κάθε ιδέα προσέγγισης των άλλων Χριστιανών, κατά
τον αρχιεπίσκοπο Κύπρου, αλλά μόνο κατά της φθοράς των συνεχών διαλόγων
και επαφών με τους αμετανόητους ηγέτες άλλων αυτόκλητων "εκκλησιών" και
θρησκειών.
-
2. Πλήρης αποτυχία συνεννόησης μέσω Αγγλικής γλώσσας στην πρώην
Πανορθόδοξη και τώρα απλή Σύνοδο, ούτε αρκετά Μεγάλη (με τόσο ηχηρές
απουσίες 4 πατριαρχείων), ενώ το Αγία θα εξετασθεί εκ των αποτελεσμάτων.
Η οικουμενικότητα δεν έρχεται μέσω google translate… γράφει γνωστός δημοσιογράφος!
«Μια καρικατούρα ενημέρωσης δημοσιογράφων, με
έναν εκπρόσωπο που δεχόταν ερωτήσεις στα ελληνικά κατά βάση, απαντούσε
στα αγγλικά και ένας αγχωμένος παππούλης δίπλα του να προσπαθεί να
μεταφράσει τα… αμετάφραστα. Η εικόνα ήταν απελπιστική. Τις προηγούμενες
ημέρες παρακολουθούσα τα βίντεο που ανέβαζε το αντίστοιχο γραφείο Τύπου του Πατριαρχείου τα οποία ήταν μόνο στα αγγλικά. Τα επίσημα Δελτία Τύπου είναι επίσης στα αγγλικά και μετά μεταφράζονται σε άλλες γλώσσες. Γενικότερα, για να μην γίνομαι αναλυτικός, όλα είναι στηριγμένα στην άποψη ότι η γλώσσα της Συνόδου είναι τα αγγλικά! Έπρεπε
να φτάσουμε στο 2016 για να μάθουμε πως η επίσημη γλώσσα της Εκκλησίας
είναι τα αγγλικά. Για ποια Εκκλησία μιλάμε όμως; Για την Εκκλησία τα
ιερά βιβλία και πρωτότυπα κείμενα της οποίας με πρώτο το Ευαγγέλιο είναι
γραμμένα στα Ελληνικά; Για την Εκκλησία που έσωσε τα ελληνικά γράμματα;
Για την Εκκλησία που ξεχωρίζει στον κόσμο από όλες τις άλλες
«ορθόδοξες» μέσω του Greek Orthodox; Υπενθυμίζω πως και οι Ιουδαίοι
έχουν Ορθόδοξους. Ξέρετε πως λένε τους Ουνίτες; Ελληνόρυθμους! Θυμάστε
σε ποια γλώσσα διάβασε το Ευαγγέλιο ο ελληνόρυθμος διάκονος στην
ενθρόνιση του Πάπα Φραγκίσκου; Στα ελληνικά! Για όλο τον κόσμο η
γλώσσα της Ορθοδοξίας είναι τα ελληνικά, εκτός από τους υπευθύνους που
έχουν αναλάβει την διοργάνωση της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου. Γι αυτούς η
επίσημη γλώσσα είναι τα αγγλικά... Αυτό το οποίο συμβαίνει στην Κρήτη είναι ύβρις. Σε μια τέτοιας βαρύτητας Σύνοδο είναι αδιανόητο να σνομπάρεται με τέτοιο τρόπο η ελληνική γλώσσα»....
Θυμηθείτε:
«Η αγγλική γλώσσα δεν έχει Ορθόδοξη ατμόσφαιρα. Για παράδειγμα, η λέξη person δηλώνει το ουδέτερο, οι λέξεις κατάνυξη, πραότητα δεν μπορούν να γίνουν κατανοητές. Η αγγλική γλώσσα δεν είναι κατάλληλη για την Ορθοδοξία». γέρ. Σωφρόνιος ο Αγιορείτης (+1993), το (Α25). Δηλ. η γλώσσα της Συνόδου είναι ακατάλληλη για ενηλίκους (πνευματικά)...!
Ένας από τους λόγους που ο μητροπ. Ναυπάκτου Ιερόθεος δεν ήθελε να υπάρχει η λέξη πρόσωπο στα Συνοδικά κείμενα. είναι ότι αυτή δεν γίνεται αντιληπτή στους ξένους. Για το λόγο αυτό πρότεινε αντ' αυτής τη λέξη άνθρωπος. Τώρα εφόσον οι συζητήσεις καταγράφονται και διακινούνται στα Αγγλικά, δικαιώνεται πλήρως για τη θέση του αυτή!
-
3. Τι χρειάζονται οι (επίσημες) εμπαθείς και ανακριβείς αναφορές της
Γραμματείας της Συνόδου κατά των απουσιαζόντων και μάλιστα κατά του
πατριαρχείου Αντιοχείας;
Ενώ ο οικουμενικός πατριάρχης προσπαθεί να φέρει στη Σύνοδο, έστω και στο κλείσιμο, τους απόντες, η γραμματεία του, και μάλιστα ο Ουκρανός επικεφαλής Ιώβ, τα... θαλασσώνει!Διότι, κατ' αυτόν, και μόνο το ότι είχε την καλή διάθεση το Αντιοχειανό πατριαρχείο να συμμετέχει στις προετοιμασίες φτάνει για να θεωρηθεί ότι έχει αποδεχθεί τη Σύνοδο...! Το ότι ζητούσε τροποποιήσεις πριν την "Αγία και Μεγάλη Σύνοδο" και δεν υπέγραψε, δεν λαμβάνεται υπ' όψιν...!
Αποτέλεσμα να αντιδρά θυμωμένα το Αντιοχείας: Αυτή είναι η θέση της Αγιωτάτης Εκκλησίας της Αντιοχείας»: «Δεν υπογράφουμε και δεν υφίσταται ομοφωνία»!
Μητρ. Βραζιλίας του Πατριαρχείου Αντιοχείας κ. Δαμασκηνός:
Πρώτον: Απορούμε
πώς επιτρέπει μέλος της γραμματείας της συνάντησης της Κρήτης στον
εαυτό του να μιλά εξ ονόματος της Εκκλησίας της Αντιοχείας ώστε να
εκφράζει ο ίδιος την θέση αυτής σχετικά με την μη συμμετοχή της στη
συνάντηση της Κρήτης.
Δεύτερον: Η
άποψη που εξέφρασε περί της μη υπογραφής του Πατριαρχείου Αντιοχείας σε
τρία έγγραφα στην Σύναξη του Σαμπεζύ τον Ιανουάριο του 2016 λέγοντας
ότι «οι λόγοι της μη υπογραφής των εγγράφων αυτών δεν οφείλονταν σε
κάποια διαφωνία με το περιεχόμενο των εν λόγω κειμένων. Αποτελούσε
απλώς, και μόνο, μιά διαμαρτυρία για το γεγονός ότι δεν έχει διευθετηθεί
και επιλυθεί το ζήτημα του Κατάρ...» δεν είναι σωστή.
Τρίτον: Η δήλωσή του ότι «η απόφαση της συγκλήσεως της Συνόδου ελήφθη ομοφώνως» δεν είναι σωστή.
Μας
εκπλήττουν οι καταγγελίες του εν λόγω σεβαστού εκπροσώπου οι οποίες δεν
έχουν καμία σχέση με την αλήθεια. Να τονίσουμε ότι ο ίδιος ήταν παρών
στην Σύναξη των Προκαθημένων στο Σαμπεζύ και ήταν μάρτυρας της ξεκάθαρης
διαμαρτυρίας και της διαφωνίας των αντιπροσώπων του Πατριαρχείου
Αντιοχείας, όχι για «προσωπικούς λόγους» όπως ισχυρίστηκε, αλλά, για το
περιεχόμενο του κειμένου του «Κανονισμού της Μεγάλης Συνόδου» και μάλλον
ξέχασε ότι η αντιπροσωπεία της Αντιόχειας και σε τρεις συνεδριάσεις της
ολομέλειας εξέφρασε την αναγκαιότητα να προστεθεί στο κείμενο μια
επιπλέον παράγραφος περί της αναγκαιότητας συμμετοχής των 14 Αυτοκέφαλων
Εκκλησιών στην Μεγάλη Σύνοδο και τόνισε κυριολεκτικά: «Αυτή είναι η θέση της Ιεράς Συνόδου του Πατριαρχείου Αντιοχείας! Αυτή είναι η θέση της Αγιωτάτης Εκκλησίας της Αντιοχείας!», και προσέθεσε:
«Δεν υπογράφουμε και δεν υφίσταται ομοφωνία!» Αυτά βρίσκονται κατά λέξη στα πρακτικά της Συνάξεως και δεν χωράει αμφιβολία. Είναι επίσης ξεκάθαρο ότι στα τρία κείμενα που αρνήθηκε η Εκκλησία της Αντιοχείας να υπογράψει, έγραψε ο αντιπρόσωπος της αυτολεξεί:«Η θέση της Εκκλησίας της Αντιοχείας είναι αντίθετη σ’ αυτό το κείμενο και γι’ αυτό δεν συνυπογράφουμε». σύνδεσμος
Παρόμοια μίλησε και ο μητροπολίτης Ιγνάτιος, του Πατριαρχείου Αντιοχείας: Δεν είναι μόνογια το Κατάρ που δεν υπέγραψε στο Σαμπεζύ η Αντιόχεια, αλλά το περιεχόμενο τριών κειμένωνόπως του γάμου, του κανονισμού λειτουργίας της Αγίας Συνόδου, και των αποφάσεων της Συνάξεως. σύνδεσμος
- 4. Αν συμμετείχε ο άγιος Παΐσιος στη Σύνοδο θα του έδιναν τον λόγο; ΟΧΙ γιατί δεν προβλέπεται από τον κανονισμό! Γι' αυτό όταν στη Σύνοδο της Κρήτης το λόγο ζήτησε εκ μέρους του Αγίου Όρους ο Ηγούμενος της Ι. Μ. Σταυρονικήτα Αρχιμ. Τύχων, δεν τον έλαβε,σύμφωνα με τους κανονισμούς, ως σύμβουλος... σύνδεσμος
Αν
γίνεται Πανορθόδοξη Σύνοδος και οι κατ' εξοχήν αρμόδιοι στα δογματικά
θέματα Αγιορείτες ή και από άλλα μέρη ασκητές δεν παρίστανται ή δεν
έχουν λόγο, αλλά σαν απλοί σύμβουλοι είναι
μάλλον διακοσμητικά στοιχεία, τότε ποιος θα δώσει θεολογικό κύρος στην
Σύνοδο; Διότι η θεολογία είναι πολύ περισσότερο από ένα απλό πτυχίο που
δίνεται από τα πανεπιστήμια: είναι ασκητικό χάρισμα, που κατά τον σύγχρονο θεολόγο του ακτίστου Φωτός, γέροντα Σωφρόνιο τον Αγιορείτη «γεννάται με τον βαθύ φόβο του Θεού στο πυρ της φλογερής μετανοίας, η οποία εισάγει στην οντολογική πραγματικότητα με την εμφάνιση του Ακτίστου Φωτός». Ζώντας στην έρημο, όχι στα Αιγυπτιακά σχολεία, έλαβε και ο Μωυσής άμεση γνώση του Θεού.
Στον κόσμο εύκολα χάνεται και το υποδεέστερο χάρισμα της έμμεσης γνώσης του Θεού, όπως επίσης έλεγε ο γέροντας Σωφρόνιος: «Η ακαδημαϊκή θεολογία σε συνδυασμό με την ζώσα πίστη δίδει αγαθά αποτελέσματα. Εύκολα όμως «εκφυλίζεται», αποβαίνει αφηρημένη θεωρία, παύει να είναι εκείνο που παρατηρείται στην ζωή των Αποστόλων, των Προφητών και των Πατέρων μας, δηλ. άμεσος ενέργεια του Θεού μέσα μας»… (Β26) σύνδεσμος
Στην συγκεκριμένη περίπτωση του Αγιορείτη γέροντος Τύχωνος, ο οικουμενικός πατριάρχης έδωσε μια λύση που χαρακτηρίστηκε σολομώντια (σοφή): Αμέσως μετά ο Οικουμενικός Πατριάρχης έξυπνα φερόμενος και θέλοντας να μην στερηθεί λόγω κανονισμού ο Καθηγούμενος να μιλήσει έδωσε μια σολομώντια λύση. Συγκεκριμένα μόλις έληξε η απογευματινή συνεδρία και πριν σηκωθούν έδωσε τον λόγο στον Ηγούμενο Τύχωνα, ο οποίος μετέφερε την εμπειρία και τις θέσεις του Αγίου Όρους. «Το
γεγονός ότι ο Οικουμενικός Πατριάρχης βρήκε τρόπο να ικανοποιήσει τους
αγιορείτες και του έδωσε βήμα, ευαρέστησε ιδιαίτερα του συνοδικούς όλων
των εκκλησιών» σχολίασε στην Romfea.gr ένας εκ των Ιεραρχών που
συμμετέχει στην Αγία Σύνοδο.σύνδεσμος
Αυτή είναι πάντως λύση κατ' εξαίρεσιν, και δεν φάνηκε να έγινε αντιληπτό ότι το θέμα δεν είναι να τιμάται το άγιον Όρος, αλλά ο λόγος του!
- 5.
Η υγεία των επισκόπων και των συνοδών τους που μετέχουν στην "Αγία και
Μεγάλη Σύνοδο" της Κρήτης μήπως κινδυνεύει άμεσα από τα περίεργα "μέτρα ασφαλείας" που έχουν τεθεί εκεί; Διαβάζομε:
Και για τα αυστηρότατα μέτρα ασφαλείας "τύπου CIA" που αναγκάζουν ακόμη και αρχιερείς να περνούν από ακτίνες Χ μήπως και οπλοφορούν, κατά την είσοδό τους στην Ακαδημία. σύνδ.
Ποιος ελέγχει το ποσό ραδιενέργειας που εκπέμπεται "για την ασφάλεια" των συνέδρων; Με
τι μηχανήματα, κάτω από ποιές εντολές, με ποια χρηματοδότηση, και άλλα
πολλά ερωτηματικά δημιουργούνται πάνω στο θέμα αυτό των λίαν επικίνδυνων
μέτρων ασφαλείας, που μάλιστα μπορεί να εξελιχθεί σε Θεία δίκη εναντίον
όσων πήγαν, χτυπώντας τους με απανωτούς καρκίνους...!
- 6.
Η Ορθόδοξη του Χριστού Εκκλησία είναι οίκος μετανοίας. Θα τη
διατηρήσουν έτσι οι σχέσεις με την παπική και τις άλλες αυτόκλητες
"Χριστιανικές εκκλησίες", οι οποίες διαρκώς ξεπέφτουν τόσο ηθικά όσο και
δογματικά;
Ενώ
οι Ορθόδοξοι προσεύχονται να μην τους βρουν οι πνευματικές επιπτώσεις
από τις παρελάσεις των υπερήφανων ομοφυλόφιλων στις πόλεις τους και πχ
το βράδυ 23 Ιουνίου στη
Θεσσαλονίκη υπό την αιγίδα του Τοπικού Ιεράρχη τελέσθηκε ιερά αγρυπνία
στον ιερό ναό της Παναγίας Αχειροποίητου, για να προσευχηθούν
αντιδρώντας στη διοργάνωση του gay pride στην πόλη,το αυτοπροβαλλόμενο σαν "Πανευρωπαϊκό Χριστιανικό LGBT Φόρουμ" θέλει να γίνει ακουστό από "το Συμβούλιο της Αγίας και Μεγάλης Ορθόδοξης Εκκλησίας, που λαβαίνει χώρα τον Ιούνιο 2016 στην Κρήτη"! σύνδ.
Το ενδιαφέρον είναι ότι ζητούν "διάλογο". Μήπως και μια.. Σύνοδο για να δικαιώσει την αμαρτία και να καταδικάσει την αρετή; «Εμείς,
τα LGBT Ορθόδοξα παιδιά σας, πιστεύουμε πως η σεξουαλικότητα δεν είναι
το όχημα για την αμαρτία, αλλά δώρο από τον Θεό, ένα κομμάτι της
δημιουργίας Του». Δεν
καταλαβαίνουν τι ζητάνε γιατί ο νους τους είναι περιορισμένος στις
σαρκικές απολαύσεις τους. Τώρα είναι η εποχή που και οι εκλεκτοί
κινδυνεύουν να μη σωθούν, αυτοί που αγωνίζονται συνειδητά για τη
Βασιλεία των Ουρανών. Πως να σωθούν οι άλλοι που ασχολούνται με τον
"προσανατολισμό" τους και αφοσιώνονται υπερήφανα σ' αυτόν, και πως
ζητάνε να μπουν στην Ορθόδοξη Εκκλησία; Να αλλάξει το πιστεύω της; Αυτό
το έχει κάνει ήδη ο πάπας του Βατικανού. Ας τρέξουν σ' αυτόν γιατί
αυτός τους δέχεται χωρίς μετάνοια (αρκεί να μην κάνουν λόμπυ μέσα στο
Βατικανό, όπως είπε), όντας αμετανόητος και ο ίδιος αφού είναι...
αλάθητος!
Η Ορθοδοξία δίνει σ' όλους που μετανοούν τις ευλογίες του Χριστού, όχι
σε όσους δικαιώνουν τον εαυτό τους, και μάλιστα πανηγυρικά με παρελάσεις
υπερηφάνειας: «Δεν ήρθα να καλέσω δικαίους αλλά αμαρτωλούς σε μετάνοια» (Ματθ. 9:13). Και μετά την ανάστασή Του φανέρωσε ότι έπρεπε, όπως ήταν προφητευμένο από τις Γραφές, να κηρυχθεί μετάνοια στο όνομά Του και άφεσις αμαρτιών εις πάντα τα έθνη. (Λουκ. 9:13). Ακόμα και αν οι LGBT είναι σωματικά μέσα στην Εκκλησία (δεν είμαστε έξω από την Εκκλησία, αλλά μέσα σε αυτήν, λένε), ουδόλως ωφελούνται. Διότι «ο Θεός στους υπερηφάνους αντιτάσσεται, στους δε ταπεινούς δίδει χάρη». (Ιακ. 4:6).
Πολλοί είναι αυτοί που προσπαθούν να δικαιώσουν τους εαυτούς τους, επιμένοντας στην πλάνη τους. Εισέρχονται σωματικά στα κτίρια της Εκκλησίας, αλλά παραμένουν μασόνοι, αποκρυφιστές, αστρολόγοι, μάγοι κλπ. Η ασθένεια αυτή (της ζωής χωρίς μετάνοια μέσα στην Εκκλησία), μπορεί να θίξει και σωστούς ακόμη Χριστιανούς όταν αμελήσουν τα πνευματικά έργα. Είναι γνωστή η ιστορία ενός μοναχού στον οποίο ο διάβολος παραπονέθηκε: Τι λες όλο ρύσαι ημάς από του Πονηρού, ρύσαι ημάς από του Πονηρού, αφού με κρατάς τόσο σφικτά (με κάποιο πάθος) που δεν μ' αφήνεις να φύγω;
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλιο:
Σπαταλήθηκαν τόσα χρήματα για μία "σύνοδο" βλαπτική του καλώς εννοούμενου συμφέροντος της Οικουμενικής Ορθοδοξίας.
Για μία "μάζωξη" σκοπιμότητας, διπλωματίας και παρασκηνίου με έκδηλη την καταθλιπτική παρουσία ενστόλων.
Η ψευδοσύνοδος του Κολυμπαρίου πρόδωσε την Ορθοδοξία (διά του τελικού της κειμένου αναφορικά με τη σχέση Ορθοδοξίας και αιρέσεων, παρά την έκδηλη φαναριώτικη διπλωματία των σχετικών διατυπώσεων) και δίχασε τον Ορθόδοξο κόσμο, ευτέλισε κάθε έννοια κανονικότητας και συνοδικότητας, συνετέλεσε στην έτι περαιτέρω εκκοσμίκευση της Εκκλησίας, θεωρητικά (π.χ. διά των περί γάμου τελικών κειμένων) αλλά και πρακτικά (διά της συμμετοχής γυναικών σε αυτή, διά της υπερβολικής οικονομικης δαπάνης καθώς και άλλων εκδηλώσεων και παραμέτρων).
Η σύναξη αυτή εξ αρχής έπασχε από ακυρότητα για συγκεκριμένους, ουσιώδεις και βασίμους λόγους.
Ουδόλως εκπροσωπεί την παγκόσμια Ορθοδοξία εφ όσον τέσσερις τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες που αντιπροσωπεύουν μέγα μέρος του Ορθοδόξου ποιμνίου παγκοσμίως απέφυγαν να συμμετάσχουν στις εργασίες της,
Οι κατά τρόπο αντικανονικό και άκυρο ληφθείσες "αποφάσεις" της κάθε άλλο παρά τυγχάνουν δεσμευτικές για το πλήρωμα της Εκκλησίας.
Στη συνείδηση του Ορθοδόξου χριστιανικού πληρώματος πρόκειται για ένα πνευματικό πτώμα, οδωδός και τυμπανιαίο!
Δυστυχώς, η Ορθόδοξη Εκκλησία σε επίπεδο κορυφής δεν εκπροσωπείται από αναστήματα που στοιχούνται στην παρακαταθήκη των προφητών, των αποστόλων και των πατέρων αλλά από ποιμένες δέσμιους στρεβλών αντιλήψεων που σκέπτονται και ενεργούν με όρους και προδιαγραφές κοσμικής και επικοινωνιακής "λογικής". Γι αυτό και οι τελευταίοι έχουν αποξενωθεί ψυχικά από το υγιώς φρονούν ποίμνιο.
Η "σύνοδος" του Κολυμπαρίου άνετα μπορεί να συγκαταριθμηθεί με τις ληστρικές ψευδοσυνόδους του παρελθόντος.
Λ.Ν.
Δημοσίευση σχολίου