.

.

Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Ορθοδοξία και Πολιτική Διακονία

Ομιλία που πραγματοποιήθηκε από τον π. Γεώργιο Μεταλληνό στο Πνευματικό Κέντρο του Ι. Ναού Αγίου Παντελεήμονα Γλυφάδας

  • "Ξυνομεθα απο την ψώρα του κοραή και των ομοίων του" - Σκαρίμπας
  • Άλλο πολιτική, άλλο κομματισμός.
  • Η ορθη πολιτική κατα τους πρώτους Χριστιανούς, ικανοποίηση βασικών αναγκών του ανθρώπου.
  • Ο Καπιταλισμός δεν είναι το κακό που αρπαζει αρπάζει αρπαζει, αλλά οι σοσιαλιστές εφοπλιστές.
  • Σκοπός δεν είναι η πείνα και η κακοπάθεια. Η ασκηση είναι εκούσια οχι ακούσια όπως σήμερα.
  • Η αναγκαστική επιβολή της φτώχειας δεν είναι Ορθόδοξη.
  • Δεν περιμένω τον μαρξ και τους σοσιαλιστές, την ισότητα μου την δίνει η Αγ. Γραφή.
  • Ο Χριστιανικός Κομμουνισμός.
  • Διάκονος και Υπουργός είναι το ίδιο πράγμα. Οι Υπουργοί είναι υπηρέτες στην παράδοσή μας.
  • Οι πρώτοι Υπουργοί του Χριστιανισμού.
  • Επειδή τους τάισε ο Χριστός ήθελαν να τον κάνουν Βασιλιά.
  • Αν μέσα στην Ορθοδοξία είμαστε χειρότεροι, τότε είμαστε σε μία ΣΑΤΑΝΙΚΗ Ορθοδοξία.
  • Τα σόου που κάνουν στην Βουλή για να δείξουν πως πιστεύουν.
  • Προτιμώ να έχω έναν άθεο μπροστά μου, γιατί ξέρω ποιον έχω απέναντί μου, απο εκείνο που που προσποιείται και είναι χίλιες φορές χειρότερος.
  • Δεν ξέρω πως βρίσκονται Δεσποτάδες που τοποθετούνται έτσι. Δεν είναι δουλειά μας να ελέγξουμε αν ο άλλος πιστεύει, αλλά τον Βίο του.
  • Οποιος λέει «θα επιβάλλω την θέληση μου με την εξουσία μου», αυτός είναι ο προδότης.
  • Με αυτά που λέω τώρα, θα με είχαν κλείσει φυλακή επι δικτατορίας. Καλύτερα τώρα, γιατί παρά την κατάπτωση της δημοκρατίας μας είμαστε καλύτερα ακόμα. Εχουμε επιλογές.
  • Η μεγαλύτερη Αρρώστια είναι «το δικό μου και το δικό σου» κατά τον Ι. Χρυσόστομο, γιατί κυριαρχεί το συμφέρον. Το μοίρασμα του Καραγκιόζη.
  • Δεν είμαστε Ελληνες, γιατί καταργήσαμε τις κοινότητες.
  • Οι Γερμανοί δεν κατήργησαν τις κοινότητες, ενώ εμείς τα καταργήσαμε.
  • Το πρόβλημα δεν είναι οι Ευρωπαίοι, αλλά εμείς που εφαρμόζουμε ότι μας λένε ως υποτακτικοί.
  • Γιατί να είναι ο πολιτικός Μασόνος ή να Μασονίζει;
  • Η πολιτική διακονία αποδεικνύει πως και τότε υπήρχαν πολιτικές εξουσίες.
  • Οι Ρωμαίοι ήταν αδελφοί μας. Το κράτος των Εβραίων και το κράτος των Ρωμαίων.
  • Το κακό είναι η σύγχυση των πραγμάτων.
  • Πρεπει να καταλάβουμε πως φτάσαμε στην τραγωδία που περνάμε.
  • Ο Ρήγας λέει "Ο Λαός είναι Αυτοκράτωρ"
  • Η δυτική κληρονομική Βασιλεία είναι ρατσιστική.
  • Δεν μου φταίνε οι λαθρομετανάστες, αλλά οι πολιτικοί. Κάποιο κομμα που τους πολεμά είναι ηλίθιο.
  • Οχι οι παπάδες να διοικούν ! Εμείς έχουμε χωρίσει. Εχουμεδιακριτούς ρόλους. Αυτοτελής οργανισμός η Εκκλησία και η Ιεραρχική διακονία. Υπάρχουν περιοχές που δίνουμε τα χέρια. Να συνεργαστούμε στην Παιδεία.
  • Αν είχαμε αξιοπρέπεια δεν θα ήμασταν οι ζητιάνοι της Ευρώπης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ακούστε ΡΑΔΙΟ ΦΛΟΓΑ ( κάντε κλίκ στην εικόνα)

Ακούστε  ΡΑΔΙΟ ΦΛΟΓΑ ( κάντε  κλίκ στην εικόνα)
(δοκιμαστική περίοδος )