Οι δεκανείς των μαφιών του χρήματος (κυβέρνηση ανδρεικέλων), «σαλπίζουν τις τελευταίες προγραφές»: Μας αλυσοδένουν κάθε κύτταρο και ίνα της οικονομικής, κοινωνικής, εθνικής και πολιτικής μας υπόστασης…
Μετατρέπουν την ελληνική κοινωνία όχι μόνο σε μια κόλαση ζωντανών νεκρών και λειψάνων , αλλά στο ζόφο της ψηφιακής φρίκης: Οι ζωντανοί νεκροί και τα λείψανά τους (τα περιφερόμενα σαρκία τους) θα υποκατασταθούν με ηλεκτρονικά ψηφία…
Αυτό το μακάβριο μέλλον σχεδιάζουν οι επιτελάρχες της διεθνούς ιμπεριαλιστικής κτηνωδίας (Νέα Τάξη), με πρώτο θύμα την Ελλάδα, και εκτελούν τα πολιτικά τους υποζύγια στη χώρα μας με υπερβάλλοντα ζήλο, κυνισμό και θηριώδη αγριότητα.
Αφού έχουν χρεοκοπήσει τον ελληνικό λαό, αφού τον έχουν γδάρει (κυριολεκτικά) ζωντανό και καθημερινά οργανώνουν στρατιές φοροεπιδρομών, αγριότερες και από αυτές της τουρκοκρατίας, τώρα οι νέοι γενίτσαροι- δωσίλογοι της νεοταξικής αυτοκρατορίας, προωθούν την Ηλεκτρονική παρακολούθηση του εισοδήματος!!!
Θα παρεμβάλουμε εδώ το σημερινό κείμενο του Νίκου Μπογιόπουλου για τα χαράτσια επί τουρκοκρατίας για να φανεί άμεσα το πόσο «εκσυγχρονισμένοι» και πολύ πιο βάρβαροι είναι οι γενίτσαροι της σημερινής κυβέρνησης:
«Λυκόμορφοι φορολόγοι»!
«Κύριο καθήκον των κοινοτικών αρχόντων της εποχής, ήταν το "στρώσιμο των τεφτεριών". "Εριχναν τα τεφτέρια", σήμαινε ότι όριζαν το φόρο που έπρεπε να πληρώσει κάθε μέλος της κοινότητας, ανάλογα με την περιουσιακή του κατάσταση (ιδιόκτητο σπίτι, χωράφια κλπ.) και τα εισοδήματά του, με βάση το "κατάστιχο" που συντασσόταν από εκτιμητές κάθε 7 χρόνια.
»Την είσπραξη έκανε ο "γραμματικός" του χωριού ή κάποιος ειδικός φοροεισπράχτορας. Οι φόροι, αυτοί ήταν άσχετοι από άλλα "δοσίματα" για κοινοτικές ανάγκες (δρόμους, γεφύρια, κονάκι του βοεβόδα, πληρωμή ζημιών, αμοιβή κοινοτικών υπαλλήλων, δασκάλων, υδρονόμων, αγροφυλάκων κλπ.). Οι κοινοτικοί άρχοντες εισέπρατταν μισθό και απαλλάσσονταν από φόρους.
»Γενικά, οι φόροι που πλήρωναν οι σκλάβοι στους Τούρκους ήταν πολλοί και δυσβάστακτοι (...). Κάθε οικογένεια κατέβαλλε επίσης πολλά άλλα "χαράτσια" (φόρους) για τα παραγόμενα προϊόντα, για τα κτήματα. Επίσης πλήρωνε το φόρο "καπνού" (δηλαδή για το αναμμένο τζάκι της οικογένειας), και τους φόρους για το γάμο, τα καταλύματα, τα επαρχιακά έξοδα, την τιμητική στολή ("καφτάνια"), τα καρφοπέταλα κι άλλους που είχε δικαίωμα να επιβάλλει ο κάθε τοπικός Οθωμανός διοικητής.
»Οι κάτοικοι των Αγράφων πλήρωναν για πολλά χρόνια μόνο το "χαράτσι"-"κεφαλικό φόρο". Επρεπε όμως να δίνουν και ένα "αστάρι" (φόδρα), 6 πήχες η κάθε οικογένεια, που χρησίμευε "ως σφογγιστήρι των αγγείων του σουλτάνου". Το ύφασμα αυτό το ύφαιναν στον αργαλειό και το συγκέντρωνε ο "αστάρ τσαούσης", που είχε την έδρα του στη Λάρισα.
*
»Ο λαός της περιοχής υφίσταται ως πραγματικούς επιδρομείς τους ακόρεστους φοροεισπράκτορες του κράτους, που ο Ευγένιος Γιαννούλης ο Αιτωλός αποκαλεί"λυκόμορφους φορολόγους". Το αδυσώπητο φοροεισπρακτικό καθεστώς αγκαλιάζει κάθε κλάδο της βιοτεχνικής δραστηριότητας: εργαστήρια μεταποίησης ή επεξεργασίας πρώτων υλών, σιδεράδικα, τσαρουχάδικα, αργαλειούς, νεροτριβές, καποτάδες.
»Επίσης, φορολογείται και κάθε πηγή αγροτικού εισοδήματος: καλλιέργειες δημητριακών, αμπέλια, δέντρα, λαχανόκηποι, κουκούλια, μελίσσια (...). Με "δεκάτη" επιβαρύνονται και τα καρποφόρα δέντρα της περιοχής: καρυδιές, συκιές, μυγδαλιές, αχλαδιές, βερικοκιές. Οι έντοκες δανειοληψίες από φτωχά χωριά, για την εξόφληση οφειλόμενων φόρων, συχνά οδηγούσαν στην καταχρέωσή τους και ακολούθως στην εγκατάλειψη από τους κατοίκους(...). Το κοινοτικό χρέος είναι συλλογικό και κάποτε απαιτητό από τους δανειστές πριν ακόμα καταστεί ληξιπρόθεσμο: "εκεί όπου παίρνουμε δανεικά, έρχονται και μας τα γυρεύουν", γράφουν οι δημογέροντες του Καρπενησίου σε έγγραφό τους(...).
*
»Πρέπει να έχουμε πάντα στο νου μας ότι οι φόροι κι οι υποχρεώσεις των υπόδουλων χριστιανών δεν ήταν πάγιοι κι οι ίδιοι πάντα. Κάθε νέος διοικητής στο"βελαέτι", κάθε ανώτερος υπάλληλος αλλά και κάθε "κοτσάμπασης" και "επίσκοπος" μπορούσε να επιβάλει για κάποιο δικό του λόγο, έναν καινούργιο φόρο. Κι οι "ραγιάδες" έπρεπε να τον πληρώσουν χωρίς συζήτηση (...).
Ο εθνοδιδάσκαλος Ευγένιος Γιαννούλης ο Αιτωλός γράφει σχετικά σε μια επιστολή του: "Πανταχού οιμωγαί, ολολυγμοί, στεναγμοί και θρήνοι, δυσπραγίαι ουκ ευαρίθμητοι... καταδρομή των φορολόγων αδυσώπητος το υπήκοον επικαλείται τον θάνατον μάλλον ή το ζην" (...)».
*
Αυτά συνέβαιναν παλιά. Επί Τουρκοκρατίας...
*
(Τα στοιχεία περιέχονται στο evrytan.gr και βασίζονται στις πηγές:
1. Μάρκος Α. Γκιόλιας: «Η Ιστορία της Ευρυτανίας στους νεότερους χρόνους», Εκδόσεις «Πορεία», Αθήνα 1999.
2. Χαρίλαος Μηχιώτης: «Τυμφρηστός & Τυμφρήστιοι», Εκδόσεις «Κασταλία»
3. Γιώργος Η. Βαρλάμης: «Ευρυτανία», Αθήνα 1997)
Πηγή:
http://www1.rizospastis.gr/story.do?id=6464518&publDate=29/9/2011
Αφού, λοιπόν, μας ήπιαν το αίμα πολυεδρικά και με πολλές θανατηφόρες σύριγγες, τώρα θέλουν να μας καταργήσουν την ανθρώπινη οικονομική και κοινωνική μας υπόσταση και να μας μετατρέψουν σε ηλεκτρονικό ψηφίο: Στην ηλεκτρονική φορολογική χειροπέδη, τη «φόρο-κάρτα»…
Και επειδή αυτό το σύστημα του ηλεκτρονικού χαφιέ του εισοδήματος, με τη βιασύνη και τη προχειρότητα που το προωθούν οι γενίτσαροι της Νέας Τάξης, θα προκαλέσει χάος, γρήγορα θα υποκατασταθεί από το δουλεμένο σχέδιο του ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΟΥ αφανισμού του Ανθρώπου: Την Κάρτα του Πολίτη.
Αλλά ακόμα και αν εφαρμοστεί ο φορολογικός χαφιές πάλι θα ενσωματωθεί στο ΓΕΝΙΚΟ και ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΟ φακέλωμα της Κάρτας του Πολίτη: Θα προλειάνει το έδαφος για την ολοκληρωτική μας πτώση…
Γιατί όπως έχουμε υπογραμμίσει πολλές φορές, η «Κάρτα του Πολίτη», δεν είναι απλώς το πιο εφιαλτικό «εργαλείο» ακτινογραφικού και ολοκληρωτικού φακελώματος της ανθρώπινης ύπαρξης, αλλά σαλπίζει το θάνατο του Ανθρώπου, το θάνατο των ιστορικών κοινωνιών και των λαών, συνακόλουθα το θάνατο των Ιδεών, της Πολιτικής και των Επαναστατικών Κινημάτων.
Για το νέο αυτό φορολογικό τέχνασμα του γενίτσαρου-δεκανέα της διεθνούς ιμπεριαλιστικής μαφίας, γράφει πολύ εύστοχα ο «Κλασσικοπερίπτωσης»:
«Πίσω από το προφανές δηλαδή την οικονομική εξόντωση της συντριπτικής πλειοψηφίας του ελληνικού λαού μέσω της φοροκαταιγίδας, βρίσκεται η 24ωρη ηλεκτρονική παρακολούθηση του Έλληνα πολίτη και ο απόλυτος έλεγχος της ελευθερίας του.
Αυτό που επί της ουσίας θεμελιώνεται μέσω αυτού του πραξικοπήματος το οποίο με αλαζονική αναίδεια μας παρουσιάζουν τα κατοχικά επιτελεία σαν "φορολογική επανάσταση", είναι η λειτουργία μιας ηλεκτρονικής φυλακής στην οποία κρατούμενοι θα είμαστε όλοι μας.
Από εδώ και στο εξής κάθε συναλλαγή μας θα καταγράφεται με ηλεκτρονικό τρόπο σε γιγάντιες βάσεις δεδομένων τα στοιχεία των οποίων θα τροφοδοτούν την "καρδιά" της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης η οποία θα φροντίζει είτε να μας τιμωρεί μέσω προστίμων, διώξεων κλπ, είτε να μας "επιβραβεύει" επιτρέποντας απλώς να επιβιώνουμε.
Είμαστε σχεδόν βέβαιοι πως σε λίγες ημέρες θα ανακοινωθεί ο τρόπος που θα επιβληθεί η "Κάρτα Του Πολίτη" χωρίς την οποία κανείς δεν θα μπορεί να αγοράσει, να πουλήσει, να ζήσει.
Το μήνυμα ήταν ξεκάθαρο: "απο εδώ και στο εξής όλες οι συναλλαγές θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά και θα καταγράφονται από το κράτος, προκειμένου να δικαιολογείται το πόθεν έσχες όλων των πολιτών"…»
Ολόκληρο το κείμενο εδώ:
http://klassikoperiptosi.blogspot.com/2011/09/blog-post_6070.html#!/2011/09/blog-post_6070.html
Μετά, συνεπώς, από τον οικονομικό μας θάνατο και την κυβερνητική υστερία της φορολεηλασίας μας προωθείται και η μακάβρια ηλεκτρονική κωδικοποίηση του θανάτου μας ως ανθρώπινες υπάρξεις: οικονομικές, κοινωνικές, πολιτικές…
Μας εξαθλιώνουν αποτρόπαια, μας καταστρέφουν, μας δολοφονούν χωρίς έλεος, διαλύουν βάρβαρα την ελληνική κοινωνία και επιχειρούν να επιβάλουν και τον ηλεκτρονικό κώδικα αυτής της απανθρωπιάς και κτηνωδίας: Μετατρέπουν και τα λείψανά μας σε ψηφίο…
Τόσο μακάβριοι είναι οι δούλοι των διεθνών ληστών και δημίων και τέτοια η στραταρχική τους αυθάδεια και μοχθηρία…
Καιρός να ακυρώσουμε τα σχέδιά τους, να τα καταστήσουμε σχέδια επί χάρτου και να τους στείλουμε ΕΜΕΙΣ στον καιάδα…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου