.

.

Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Μια ενδιαφέρουσα Συνέντευξη που μόνο λυπη και απογούτευση γεννά ,για την Ορθοδοξία των αντιπροσώπων στην Ιερα Κοινότητα του Αγίου Όρους



Παρακολουθήσαμε το βίντεο με τον π. Γαβριήλ και θα σχολιάσουμε κάποια σημεία που μας έκαναν εντύπωση. Δεν θα σχολιάσουμε τα περί Εσφιγμένου, αλλά περί του Πατριάρχη.

 Κατ΄ αρχάς συγχαίρουμε τον π. Γαβριήλ δια την ειλικρίνειά του!



Λέγει ο π. Γαβριήλ εις το 11.38:



«Δεν έχουν γίνει συλλείτουργα έχουν γίνει κάποιες συμπροσευχές οι οποίες έχουν σκοπό να μαρτυρηθεί η Ορθοδοξία, να ομολογηθεί ποιά είναι η αληθινή πίστη, και οπωσδήποτε να υπάρξει και μια καλή επικοινωνία μεταξύ ανθρώπων οι οποίοι έχουν κάποια κοινά ενδιαφέροντα σε θέματα κοινωνικά, παγκόσμια και λοιπά»


Αυτά μας λέγει ο π. Γαβριήλ!



Άραγε επιτρέπονται οι συμπροσευχές; 

Τι μας λένε οι Κανόνες της Ορθοδόξου Εκκλησίας; 

Δεν μας λέγει κάτι δι΄ αυτό ο π. Γαβριήλ. Μάλλον θα εννοεί εάν είναι για καλό σκοπό τότε....''ο σκοπός αγιάζει τα μέσα''! 

Είναι έτσι όμως; 

Για να δούμε την ''μαρτυρία της Ορθοδοξίας'' κ.λπ.



Όλοι θυμάσθε τον Πάπα να κάθεται εις τον Ναό του Αγ. Γεωργίου περιχαρής δια όσα διαδραματίστηκαν εκεί. Ποιά ήταν όμως η μαρτυρία του Πατριάρχη;

====================================================





Ερωτά ο κ. Σούρλας εις το 12.00 και μετά:



«η προσέγγισις αυτή είναι επιτρεπτή; η αγγίζει τα όρια του Οικουμενισμού;»



και απαντά ο π. Γαβριήλ:



«η προσέγγισις αυτή είναι εκκλησιαστικώς επιβεβλημένη! όχι απλώς επιτρεπτή!»



Δηλαδή θέλει να μας πεί ο π. Γαβριήλ ότι οι συμπροσευχές είναι όχι μόνο επιτρεπτές αλλά και επιβεβλημένες; Είναι επιβεβλημένο να θεωρείς τον Πάπα ως ''Αγιώτατο Επίσκοπο Ρώμης; Να θεωρείς το Κοράνι ως ''Άγιο''; Τις Συναγωγές ως ''ευλογημένες'' που μάλιστα επιτελούν και μεγάλο έργο;;;



Λέγει ο π. Γαβριήλ:



«Εμείς ευχόμαστε καθημερινά εις την Θ. Λειτουργία ''υπέρ της των πάντων ενώσεως''»



Εις αυτό το σημείο ο π. Γαβριήλ ερμηνεύει όπως και οι Οικουμενιστές ότι το ''υπέρ της των πάντων ενώσεως'' αναφέρεται εις τους αιρετικούς και ετεροδόξους! Έτσι το ερμηνεύουν και οι Οικουμενιστές! Όμως δεν είναι έτσι! Τούτη η ευχή αναφέρεται είς τους πιστούς, και προσευχόμεθα εδώ για την ένωσι πάντων των πιστών έν τή Θεία Ευχαριστία με τον Χριστόν ο Οποίος είναι η Εκκλησία αλλά και ο ακρογωνιαίος λίθος Αυτής. Διά τους έξω της Εκκλησίας, τους μή πιστούς, ο ιερεύς προσεύχεται μυστικώς, λέγων «τους εσκορπισμένους επισυνάγαγε, τους πεπλανημένους επανάγαγε και σύναψον τή αγία σου καθολική και αποστολική εκκλησία»



Λέγει π. Γαβριήλ:



«πως θα γίνει αυτή η ένωσις μαγικά; η με έναν τρόπο που δεν μπορούμε να φαντασθούμε;»



Θα γίνει με τον ΔΙΑΛΟΓΟ πάτερ μου, και όχι με τις συμπροσευχές, όχι με αναγνωρίσεις των αιρετικών ως ''Εκκλησίες'', με αναγνώριση των αιρετικών ''Επισκόπων'' ως να είναι Ορθόδοξοι, με μετάδοση των Μυστηρίων εις τους αιρετικούς κ.λπ.! Μπορείτε να συνδιαλέγεσθε όσο θέλετε σε ένα τραπέζι και όσες ώρες θέλετε ή και χρόνια ακόμα, όχι όμως αλλάζοντας και αλλοιώνοντας το φρόνημα των Ορθοδόξων! Κάντε πρώτα διάλογο δια να δείτε εάν αναγνωρίζουν ή αποδέχονται οι αιρετικοί τα Ορθόδοξα Δὀγματα, και θα λάβετε την απάντησή από τους ίδιους δεόντως!



«Η Ορθοδοξία μαρτυρούσε την αλήθεια παντού...!»



Η Ορθοδοξία ναί! βεβαίως! Και οι Ορθόδοξοι! Δια τούτο τους έκοψαν τα κεφάλια, και εορτάζουμε τόσους και τόσους μάρτυρες! Όμως ποιάν αλήθειαν της Ορθοδοξίας μαρτυρούν οι Οικουμενιστές Επίσκοποι, κληρικοί και λαικοί; Μήπως το ότι όλες οι «Εκκλησίες» είναι ΙΣΟΤΙΜΕΣ; Μήπως ότι ΟΛΕΣ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ;  Μήπως ότι «ΟΛΑΙ ΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑΙ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ. (ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ, ΙΑΚΩΒΟΣ ΚΟΥΚΟΥΖΗΣ)






ΟΛΑΙ ΟΜΟΥ ΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΩΜΕΝ ΤΗΝ ΜΙΑΝ ΑΓΙΑΝ ΚΑΘΟΛΙΚΗΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ. (ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ 1952)






Ο ΑΙΩΝ ΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΠΑΡΗΛΘΕΝ. (ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ, ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 29-6-1963)







ΑΠΑΤΩΜΕΘΑ ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΑΝΩΜΕΝ, ΕΑΝ ΝΟΜΙΖΩΜΕΝ ΟΤΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΙΣ ΚΑΤΗΛΘΕΝ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΙΑ. (ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ, ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ ΑΡ.94, ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 1968)






Η ΠΕΠΟΙΘΗΣΙΣ ΕΚΑΣΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΟΤΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΗ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑΝ, ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟΝ... Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΔΕΝ ΖΗΤΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ. (ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΕΩΣ ΜΑΞΙΜΟΣ, ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟ 1973, ΒΛ. ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΠΑΠΙΣΜΟΣ, ΣΕΛ.39)





Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΕΙΔΙΚΩΤΕΡΑ ΔΟΓΜΑ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΗ ΣΗΜΕΡΑ. (ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ NEW YORK TIMES 25-9-1967)




O ΚΑΛΑΒΡΙΑΣ ΑΙΜΙΛΙΑΝΟΣ, ΝΥΝ ΚΩΟΥ, ΕΙΠΕ ΟΤΙ Ο ΜΕ' ΚΑΝΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΑΓΑΠΗΣ, ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΑΙ ΥΠ ΑΥΤΟΥ Η ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ. ( ΠΕΡ. ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΤΕΥΧΟΣ 14, 15-7-1967, ΣΕΛ.400)




Ο ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ ΙΔΡΥΣΕΝ ΕΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΤΡΕΙΣ ΣΥΝΑΓΩΓΑΣ (ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ) ΑΔΟΓΜΑΤΙΣΤΟΥΣ... ΟΠΟΥ ΚΑΘΕ ΦΥΛΗ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΛΑΤΡΕΥΗ ΕΝΑ ΘΕΟΝ ΑΟΡΙΣΤΟΝ ΔΟΓΜΑΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΝ ΑΓΑΠΗ ΟΡΙΖΟΜΕΝΟΝ (ΕΦΗΜ. ΕΣΤΙΑ 17-8-1972, ΣΕΛ.2)

ΠΑΡΗΛΘΕΝ Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΝΑΡΚΙΣΣΕΥΟΜΕΝΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΒΛΕΠΟΜΕΝ ΕΙΣ ΕΝ ΜΕΛΛΟΝ ΕΝΟΤΗΤΟΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΚΑΙ ΠΑΓΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ (ΠΕΡΓΑΜΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΖΗΖΙΟΥΛΑΣ, ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΤΕΥΧΟΣ 1-5-1988, ΣΕΛ.260)




Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ <<ΤΕΙΧΗ ΤΟΥ ΑΙΣΧΟΥΣ>>
(ΠΕΡ. ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ 15-7-1989)



ΕΙΜΕΘΑ ΟΛΟΙ ΜΕΛΗ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΩΜΑ, ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙΝΗ ΚΤΙΣΙΣ, ΕΦ ΟΣΟΝ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΜΑΣ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΜΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ. (ΠΕΡ. ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ ΑΡΙΘ. 370/15-1-1987, ΣΕΛ. 8-13. << Η ΕΒΔΟΜΑΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΣΤΗ ΓΕΝΕΥΗ. ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚ. ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΑΝΤΙΟΧΕΙΑΣ Κ. ΙΓΝΑΤΙΟΥ).




ΟΦΕΙΛΟΜΕΝ ΝΑ ΕΙΜΕΘΑ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΩΜΕΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΩΜΕΝ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ, ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΙΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΟΡΙΩΝ, ΠΡΟΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΑΥΤΙΖΟΜΕΝ ΤΗΝ ΜΙΑΝ, ΑΓΙΑΝ, ΚΑΘΟΛΙΚΗΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ...(ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΕΛΒΕΤΙΑΣ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ, <<ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ ΕΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ>> ,ΠΕΡΙΟΔ. ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ, ΑΡΙΘ. 260/15-10-1981, ΣΕΛ. 13-14)





<<Είμεθα όλοι παιδιά του ιδίου Ουρανίου Πατρός. Τού ενός Θεού. Ο ένας τον βλέπει έτσι ο άλλος αλλιώς>> ( ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ, 8.1.1999, σελ.5).









7. Βαρθολομαίος πρός πάπαν. <<Δοξάσωμεν τον Θεόν ότι, μετά παρέλευσιν αιώνων διχασμού και φανατισμού σήμερον ΕΝ ΕΣΜΕΝ... ζώμεν σήμερον εν θαύμα <<ο ετέραις γενεαίς ούκ εγνωρίσθη τοίς υιοίς των ανθρώπων>>







8. Ο Βαρθολομαίος χαρακτηρίζει τούς Ιερούς κανόνες ως ΤΕΙΧΗ ΤΟΥ ΑΙΣΧΟΥΣ ΩΝ ΦΟΒΕΡΩΤΕΡΟΝ ΤΟ ΧΩΡΙΖΟΝ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ (<<Επίσκεψις>>, αρ.423, 15.7.1989, σ. 6-7).



9. Βαρθολομαίος. <<Δεν δύνανται να εφαρμοσθούν σήμερον και πρέπει να τροποποιηθούν αι διατάξεις αι κανονίζουσαι τας σχέσεις των Ορθοδόξων Χριστιανών πρός τούς ετεροδόξους καί ετεροθρήσκους. Δεν δύναται η Εκκλησία να έχει διατάξεις απαγορευούσας την είσοδον εις τούς ναούς των ετεροδόξων και την μετ αυτών συμπροσευχήν (Βαρθολομαίου Αρχοντώνη, Περί την κωδικοποίησιν των Ιερών Κανόνων και των Κανονικών Διατάξεων εν τη Ορθοδόξω Εκκλησία, Ανάλεκτα Βλατάδων, Αριθ. 6, Πατριαρχικόν Ιδρυμα Πατερικών μελετών, Θεσσαλονίκη 1970 σ.)






Αυτές (και λίγες παραθέσαμε) είναι οι ''Μαρτυρίες'' υπέρ της Ορθοδοξίας σήμερα;




«Αν εμείς κλεισθούμε μέσα σε ένα καβούκι, είτε από φόβο, είτε αποστροφή δεν.... Αυτό είναι και το κριτήριο με το οποίο κινείται και το Οικ. Πατριαρχείο»

Μάλιστα! Τόσα έτη λοιπόν οι άγιοι Πατέρες εκλείσθησαν εις το ''καβούκι'' τους, και ήρθε σήμερα η ώρα που πρέπει να εξέλθουμε εμείς από αυτό; Οι άγιοι όντως είχαν εξέλθει όχι από ''καβούκι'' αλλά από τα πάθη τους, και δια τούτο με σθένος μαρτυρούσαν την ορθή πίστη δίχως ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ! Οι άγιοι ΜΑΡΤΥΡΟΥΣΑΝ, και δια λόγου, αλλά και δια πράξεως (μάρτυρες), δεν έκαναν ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ! Η Ορθοδοξία μαρτυρεί την Πίστη της, δεν την διαπραγματεύει!

Ας δούμε και ένα παράδειγμα μαρτυρίας και μη!



Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ ΕΙΣ ΤΟ ΕΔΩΛΙΟ ΤΗΣ «ΜΗΤΕΡΑΣ ΓΗΣ» ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΙΑΘΡΗΣΚΕΙΑΚΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΣΤΗΝ ΓΡΟΙΛΑΝΔΙΑ




Εις τον βίο του αγίου μάρτυρος Βασιλίσκου διαβάζουμε τα εξής:

«Ο ήγεμών προσέταξε νά οδηγήσουν αυτόν (τον άγιο) ευθύς εις τόν ναόν του Απόλλωνος, ίνα θυσιάση εις τά είδωλα και αν δέν ύπακούση, νά τόν θανατώσουν συντόμως.... ο δέ ΄Αγιος, πλησιάσας εις τόν βωμόν, ήρώτησε τους ίερείς πώς ώνομάζετο ο θεός των. Έκείνοι δέ είπον «Απόλλων». Και ο ΄Αγιος συνεπλήρωσεν «Ή επωνυμία του θεού σας σημαίνει την απώλεια εκείνων, οϊτινες πιστεύουσιν εις αυτόν. Διότι όσοι τόν προσκυνούσιν, άπόλλυνται αιωνίως».... Ο άγιος προσηυχήθη, κατήλθεν εξ ουρανού πυρ, όπερ κατέκαυσε τόν ναόν και συντρίψαν τό είδωλον του ψευδωνύμου θεού ως άμμον διεσκόρπισε. Βλέπων ο ήγεμών τό γενόμενον, εξήλθε του ναού, ενώ άπασα ή πόλις κατεταράχθη έκ του φόβου.... Ο Άγιος είπε: «Έγώ δεν προσκυνώ βδελύγματα άψυχων, άλλά τόν Θεόν μου τόν έπουράνιον....». Όθεν οι δήμιοι παρέλαβον αυτόν διά νά τόν θανατώσουν έξω της πόλεως, ευθύς δέ ως έφθασαν εις τόπον τινά Διοσκόρου καλούμενον, έκοψαν τήν τιμίαν αύτού κεφαλήν εις τάς κβ' (22) του μηνός Μαΐου».



Φαντάζεστε τον Πατριάρχη εις το Διαθρησκειακό συμπόσιον να ομολογούσε λέγοντας και πράττοντας τα εξής:

«οδήγησαν αυτόν (τον Πατριάρχη) ίνα συμπροσευχηθή εις το είδωλο της «Μητέρας γης».... ο δέ Πατριάρχης, πλησιάσας εις τόν βωμόν, ήρώτησε τους ίερείς πώς ώνομάζετο η θεότητα του ειδώλου. Έκείνοι δέ είπον «Μητέρα γη». Και ο Πατριάρχης συνεπλήρωσεν «Ή επωνυμία της θεότητός σας σημαίνει τoν τόπον εις τον οποίο μονίμως θα μείνετε! (εις την γήν θα μείνετε και τα πάθη αυτής, και γή θα γίνετε, και όχι εις τον ουρανό ως ουράνιοι-πενευματικοί άνθρωποι), οϊτινες πιστεύουσιν εις αυτήν. Διότι όσοι προσκυνούσιν, θα μείνουν εις την γή ως (χοικοί άνθρωποι) αιωνίως».... Ο Πατριάρχης προσηυχήθη, κατήλθεν εξ ουρανού πυρ, όπερ κατέκαυσε και συντρίψαν τό είδωλον της ψευδωνύμου θεότητος ως άμμον διεσκόρπισε. Βλέπων οι παρισταμένοι τό γενόμενον, εξήλθαν, ενώ άπασα ή πόλις κατεταράχθη έκ του φόβου.... Ο Πατριάρχης είπε: «Έγώ δεν προσκυνώ βδελύγματα άψυχα, άλλά τόν Θεόν μου τόν έπουράνιον....».


Αυτή είναι πραγματική ομολογία πίστεως και τέτοια θαύματα (και μεγαλύτερα) θα γίνονταν εάν υπήρχε η αληθινή πίστη των αγίων μας!!


Ταις του αγίου μάρτυρος Βασιλίσκου πρεσβείαις, Χριστέ ο Θεός ελέησον ημάς!

Η συνεντευξι και τα λοιπα κειμενα ληφθηκαν απο το ιστολογιο ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ

1 σχόλιο:

Stathis είπε...

Ο Θεός ας μας συγχωρήσει! Δεν επιθυμούμε πάντως και την αποσκίρτηση απο την Κανονική Εκκλησία!

Ακούστε ΡΑΔΙΟ ΦΛΟΓΑ ( κάντε κλίκ στην εικόνα)

Ακούστε  ΡΑΔΙΟ ΦΛΟΓΑ ( κάντε  κλίκ στην εικόνα)
(δοκιμαστική περίοδος )